Kontaktkampen

Kontaktkampen är tillbaka! Tycker du som student att det kan vara svårt att inleda en konversation med de utställande företagen på mässan? Då är Kontaktkampen något för dig! Kontaktkampen 2018 är en tävling som pågår under mässdagarna och ger dig som besökare möjlighet att bekanta dig med olika företag genom att utföra roliga uppdrag och ta reda på svar på frågor om företagen.

 

Tävlingen pågår under båda mässdagarna och fina priser kommer att delas ut till de studenter som utför flest uppdrag. Det kommer även lottas ut priser bland alla som deltar.

 

Förutom chansen att vinna förmånliga priser är Kontaktkampen ett enkelt och roligt sätt att prata med representanter från flera olika företag under mässan. Företagen deltar för att de vill komma i kontakt med just DIG!

Priser i Kontaktkampen

  • Skjorta från GANT
  • Presentkort från Studentbokhandeln
    à 1 000 kr
  • 2 x Matkassar från Årstiderna
  • Sodastream Genesis
  • Urbanista Tokyo
  • Marshall Acton BT
  • Nespresso Essenza Mini
  • Revlon Style & Dry Manicure Set
  • Revlon Addictive Curls & Waves
  • 2 x Toni&Guy Professional Straightener

Företag som deltar

  • Accenture
  • BDO
  • Capgemini Invent
  • Danske Bank
  • Deloitte
  • EMG – Educations Media Group
  • Finnhammars Revisionsbyrå AB
  • Gerson Lehrman Group
  • H&M
  • Handelsbanken
  • iProspect
  • Jusek
  • Macklean Strategiutveckling AB
  • Mercur Solutions
  • Nielsen
  • PwC
  • Releye
  • Rookie Startups
  • Rödl&Partner Nordic AB
  • SEB
  • Softronic
  • Unionen Student
  • Visma

De tre studenter som utför flest uppdrag kommer att få välja fritt bland ovanstående priser och om flera studenter utfört lika många uppdrag sker lottning. Resterande priser kommer lottas ut bland alla deltagare som utfört minst 5 valfria uppdrag. Deltar du under båda dagarna så har du alltså dubbelt så stor chans att vinna!

Information in English