Kontaktkampen

Kontaktkampen är tillbaka! Tycker du som student att det kan vara svårt att inleda en konversation med de utställande företagen på mässan? Då är Kontaktkampen något för dig! Kontaktkampen 2019 är en tävling som pågår under mässdagarna och ger dig som besökare möjlighet att bekanta dig med olika företag genom att utföra roliga uppdrag och ta reda på svar på frågor om företagen.

 

Tävlingen pågår under båda mässdagarna och fina priser kommer att delas ut till de studenter som utför flest uppdrag. Det kommer även lottas ut priser bland alla som deltar.

 

Förutom chansen att vinna förmånliga priser är Kontaktkampen ett enkelt och roligt sätt att prata med representanter från flera olika företag under mässan. Företagen deltar för att de vill komma i kontakt med just DIG!

 

Information in English

Priser i Kontaktkampen

To Be Announced.

Företag som deltar

Dag 1:

Lime Technologies

Länsförsäkringar

Academic Work

Precis. Digital

NovaCura

Nordea

Nielsen

Danske Bank

Releye

Rödl & Partner

Unilever

Influence Tech

eTraveli

Statistiska Centralbyrån

Deloitte

KPMG

Handelsbanken

EY

PWC

 

Dag 2:

Deloitte

KPMG

Handelsbanken

EY

PWC

CGI

Civilekonomerna

Svalner

Riksgälden

Finnhammars revisionsbyrå

Accenture

Implema

De tre studenter som utför flest uppdrag kommer att få välja fritt bland priser och om flera studenter utfört lika många uppdrag sker lottning. Resterande priser kommer lottas ut bland alla deltagare som utfört minst 5 valfria uppdrag. Deltar du under båda dagarna så har du alltså dubbelt så stor chans att vinna!